dinsdag 4 december 2012

C is for Crochet

Haken....Een jaar of wat geleden raakte ik enthousiast bij het doornemen van wat oude Ariadnes. Op verschillende rommelmarkten vond ik voordelig haak katoen. Ik helemaal blij. Maar u raadt het al, het haakavontuur liep net zo slecht af als mijn breiprojecten. 4 pannenlappen en een halve beer. Meer heb ik niet gehaakt. De halve beer ligt in dezelfde kast als de kabeltrui die ik net niet afmaakte, omdat een hals breien zo moeilijk is........ Gelukkig is het borduren wel goed aangeslagen. Ik heb met veel plezier de C van de SAL van Nalex gemaakt.



Crocheter... Il y a quelques années je me suis enthousiasmée pour le crochet en feuilletant des magazines des année 70. Aux brocantes j'ai trouvé plein de cotton. J'étais ravi.  Mais hélas mon avonture de crochet a fini mal comme mes projets de tricot. 4 maniques et un demi ourson, c'est tout ce que j'ai crocheté. Le demi ourson se trouve dans le même plaquart que le pull Aran pas fini, parce que je ne sais pas comment. Heureusement le point de croix a du succes depuis le debut. C'est avec plaisir que j'ai brodé le C du SAL de Nalex.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten