zondag 25 augustus 2013

Vruchten van een regenachtig weekend

Lekker geknutseld voor Postcrossers met liefde voor zelfgemaakte kaarten. 

"Les fruits d'un week-end de pluvieux" Je me suis amusé à bricoler pour des Postcrossers qui aiment les cartes fait-maison. 

Voor een Amerikaanse liefhebber van papier, verf, inkt en rubber stempels:

Pour une américaine qui aime le papier, la peinture, l'encre et les tampons:


 
 
 

Kort geleden las ik in het Flow vakantieboek een artikel over oude schoolstempels.Het weekend daarna al zag ik er diverse liggen op een rommelmarkt. Ik heb er een paar gekocht. Erg leuk dat ik ze nu al kon gebruiken.

Récemment j'ai lu un article sur des tampons anciens d'école. Le weekend après j'en ai déjà trouvé sur une brocante. J'en ai acheté quelques uns. Très chouettes que j'ai pu m'en servir pour cette création.

 
 

Voor een jonge Turkse die van zingen houdt maakte ik:

Pour une turque qui aime la chante j'ai fait :

 

Na 2 dagen binnenzitten, hebben we gisteren toch ook maar een wandeling met de honden gemaakt in de stromende regen. Laarzen regenjas en parapluie zijn daar immers voor gemaakt!

Après 2 jours à la maison, nous avons finalement fait une promenade avec les chiens. Il pleuvait des cordes, mais les bottes, les imperméable et les parapluies sont faites pour ça!

 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten