dinsdag 31 januari 2012

In onze omgeving


Iedere vrijdagavond reed ik naar de zangrepetitie in Pernes langs een oude stenen wegwijzer. En nu rijd ik er iedere vrijdagochtend langs naar de logopedist in Bruay la Bussière. Ik hoop dat de logopedie sessies weer verruild zullen kunnen worden voor de zangrepetities! Voorlopig gaan de toonladders nog moeizaam. De ademhaling zit inmiddels wel goed. Dat is dan ook al een behoorlijke stap vooruit. Goed oefenen dus en vooral geduld (ahum) hebben. Afgelopen vrijdag was het mooi helder weer en heb ik maar eens een foto gemaakt van die bijzonder wegwijzer.






Wat ik zo leuk vind aan het internet is dat ik dan even google op ancienne bornes Pernes Saint Pol en dat ik dan bijvoorbeeld op deze website terechtkom van: Een Franse liefhebber van oude bewegwijzering En zo leer ik dat de paal staat aan de route van de N16 die in 1959 de regio Parijs verbindt met België. Uit welk jaar de stenen paal is ? Moet ik nog maar even verder naar zoeken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten