dinsdag 10 januari 2012

Kleuren kiezen


Gisteren begonnen aan lapje voor een nieuw regenboogkussen, voor een jongetje die o.a van Lego houdt.
Omdat ik eens van Jeroen een DMC kleurenstaal kreeg, kan ik makkelijk een alternatief kleurnummer kiezen voor een patroon als ik het gevraagde nummer niet heb. Maar ja, Lego blauw rood of geel kun je natuurlijk niet vervangen. En laat ik die blauwe en gele nou net niet hebben...... Wel 100 andere gelen en blauwen....





Een mooie gelegenheid om maar weer eens een bestelling te doen. Het leukste was om weer even de hele voorraad door te lopen. En o o o die stoute kleurtjes die van plaats geruild waren weer goed neer te leggen........ De eerste keer dat ik zeer tevreden de doosjes met draadjes bekeek zag ik mijzelf precies hetzelfde doen als hetgeen ik Jeroen al meerdere malen had zien doen met zijn doosjes met kunstaas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten