woensdag 14 november 2012

B is for Button

 

De tweede letter. Leuk om te maken. Vrolijke kleurtjes. Voor de knoop kon ik het leuke knopendoosje weer eens van dichtbij zien. Begin jaren 90 kreeg ik van mijn moeder een ouderwetse harmonica naaidoos. Daar zaten alle accessoires van de vorige eigenaresse nog in. Ik heb alles bewaard. Weggooien is geen eigenschap van mij.

 

 

 

La deuxième lettre. Agréable à broder. Des couleurs gaies. Pour le bouton j’ai eu le plaisir de retrouver la jolie boîte à boutons. Au début des années 90 ma mère m’a offert une ancienne boîte à couture. Les accessoires de l’ancienne propriétaire étaient encore dedans. J’ai tout conservé. Je ne suis pas la personne à jeter des choses.

 

1 opmerking:

  1. Oh, die is heel mooi. Schattig knoopje heb je erbij gevonden.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen