vrijdag 18 januari 2013

E is for Embroidery

De E van embroidery, borduren. De E moet te lezen zijn in de groene draad op het linnen in de borduurring. Ik zie het niet. Daarom heb ik het ei (?) weggelaten en een E geborduurd op die plek.

Le E pour embroidery, de la broderie.  Le E est ecrit au fil vert sur la toile dans le cercle à broder. Je ne le vois pas.  J'ai brodé un E à la place de l'oeuf (?) 

 
 
 
 
 

Het geheel zo ver

En tout 



 

Ik ben nu weer braaf verder gegaan met m'n vlinderlap. Nog één klein dingetje deed ik tussendoor. Een boeklegger met het thema winter. Via Deze website ga ik deze uitwisselen met een andere borduurster. Zij maakt er een voor mij. Ik bewaar de foto totdat zij hem heeft ontvangen.

Sagement je continue ma toile de papillons. J'ai fait juste une petite chose entre deux. Un marque-page avec le thème hiver. Par ce site je participe à un échange. Une autre brodeuse en ferra un pour moi. Je montrerai la photo après la réception.



1 opmerking: