zaterdag 2 november 2013

Stitcher's alphabet V W X

"We zijn er bijna!""On y sera bientôt!"

V is for variegated thread

 Je ziet niet veel van het gevarieerde draad. Ik denk dat ik het anders had moeten doen.Waarschijnlijk ieder kruisje direct afmaken..... volgende keer beter.

On ne voit pas vraiment la variation du fil. J'aurais dû faire autrement. Probablement finir chaque croix directement........ Hélas ça sera pour une autre fois.

W is for Wool
 X is for Cross Stitch
 A tm X

 

De Y komt op de onderste regel links en de Z helemaal rechts. Er tussenin wil ik dan m'n naam en de datum borduren. Daarna komt het moeilijkste voor mij;het geheel netjes afwerken. Ik wil er een wandkleed van maken met lusjes en zo. Ik ben nogal onhandig met knippen en naaien, dus dat wordt nog een hele uitdaging.

L'Y sera brodé à gauche et le Z complètement à droite. Au milieu je broderai mon nom et la date. Après, le plus dur pour moi. La finissons. Je veux la transformer en tapisserie avec des boucles au-dessus. Je suis un peu maladroite pour la couture, alors une véritable défi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten