woensdag 27 februari 2013

Cadeaux


 

Ces belles choses  ne sont pas des œuvres à moi, mais une gâterie de Nalex .C’est elle qui organise le SAL Stitcher’s Alphabet. J’aime bien lire les blogs d’autres brodeuses. Et quand je  lis, je laisse aussi un petit mot de temps en temps. Par hasard j’ai écrit le 1000-ème commentaire. Pour me remercier Nalex m’a envoyé une grande enveloppe remplit de belles et bonnes choses.  Inutile de dire que c’est beaucoup trop ! Un très très grand merci à Nalex.  


De artikelen op de foto heb ik niet zelf gemaakt. Het is een verwennerij van Nalex  .Zij organiseert de SAL Stitcher's Alphabet. Ik vind het leuk om verschillende bloggers te volgen. Ik lees en laat regelmatig een berichtje achter. Toevallig schreef ik bij Nalex de 1000e reactie. Om me te bedanken stuurde zij een grote rijk gevulde envelop. Onnodig te zeggen dat dit natuurlijk veel te veel is. Heel erg bedankt Nalex!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten